V roce 1994 v sobě objevil nadšení pro hru na bubny. Začínal jako bubínkář na občasných tzv. bubnovačkách po čajovnách, festivalech atd. Současně jako naprostý rytmický laik začal hrát i na klasickou bicí soupravu. Poté se začal pídit po původu rytmu a technice hry na bubny s celého světa. Nejdříve začal koketovat s latinskoamerickými rytmy, poté africkými, arabskými, indickými i evropskou hudební tradicí. Od roku 1996 začal aktivně koncertovat jako hráč na bubny a perkuse s mnoha hudebními skupinami různých žánrů (Na slovíčko, Lalaland, S21, Timbuktu, O.K.TET, Santóšam, Song of satori, Evolution DEJAVU a další).
Od roku 2000 začal studovat pod vedením učitelů z Berlína hudbu národa Mandeng ze západní Afriky a hru na jejich tradiční hudební nástroje djembe a dunun. Začal vystupovat s vlastní skupinou SÖ,SÖ! a pražskými skupinami Drumsystem, Mugee a Tiditade. V roce 2005 podnikl dvouměsíční studijní cestu do Guinei a Mali, poté v roce 2009 a následně v roce 2010. Studoval u význačných bubenických mistrů hru na tradiční lidové nástroje djembe, dunun, gongoma, bolon, balafon a sbíral místní lidové písně. Podařilo se mu i zúčastnit se tradičních rituálů (obřízka, svatba, pohřeb, válečníci…) a zblízka nahlédnout do života místních lidí.
Současně se zajímá o hudbu a myšlení přírodních národů. Sbírá různé tradiční lidové hudební nástroje a učí se na ně hrát a pochopit jejich správné použití v té dané kultuře či stylu hudby. V roce 2002 se začal zajímat o muzikoterapii, tj. působení zvuku a hudby na myšlení a zdraví současného člověka. Čerpal hlavně z myšlení původních kultur a jejich hudebního odkazu, také z dostupné literatury a zúčastnil se i muzikoterapeutických seminářů prof. Šimanovského a Chrise Amrheina. V roce 2008 úspěšně ukončil studium muzikoterapie na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci pod vedením prof. Lubomíra Holzera.
Od roku 2003 pořádá kulturní a vzdělávací akce s hudbou ve školkách, školách, stacionářích, ústavech, dětských domovech, čajovnách, muzeích a festivalech. Od téhož roku vyučuje hru na africké bubny a hraje k výuce afrického, orientálního, moderního a flamencového tance (Tereza Pospěchová, Natascha Noack (GER), Christa Flaig (GER), Blanka Bartoszová, Markéta Dintrová, Marcela Sovadinová). Několik let působil jako korepetitor na bicí nástroje v Taneční škole na Janáčkově konzervatoři v Ostravě a jako hudebník v Divadle Antonína Dvořáka v Ostravě.
V současné době pořádá workshopy hry na bubny pro děti i dospělé, muzikoterapeutické semináře pro speciální pedagogy a veřejnost, drumcircles, projekce s povídáním o svých cestách po západní Africe, vzdělávací a muzikoterapeutické programy ve školách a stacionářích.